poniedziałek, 20 sierpnia 2012

590. Konkurs nr 57 - dla dzieci

Czas na obiecany letni konkurs książkowy nr 57 - tym razem w puli są książki dla dzieci. Na załączonym u góry obrazku widać pięknie wydaną kolorowo ilustrowaną opowiastkę dla dzieci irlandzkiego pisarza, znanego raczej z cięższej lektury, choćby słynnego Ulissesa czy Dublińczyków - Jamesa Joyce’a. I nie ma się co bać! ;-) Lektura jest krótka, zabawna i z morałem. Występuje w niej nie tylko tytułowy kot i diabeł, ale także pewien bardzo sprytny burmistrz i mieszkańcy miasta nad Loarą. ;-) Więcej nie zdradzę - sami musicie przeczytać [choć niestety muszę dodać, że z jakichś nieznanych mi przyczyn poznańskie wydawnictwo Media Rodzina, które wydało tę książeczkę, wycofało ją ze swojego katalogu. :-/ Czyżby jakaś niepoprawność polityczna znalazła się w historii Joyce’a? ;-) Dziwne...].

Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Konkurs twa od teraz do piątkowej północy. Losowanie tradycyjnie w sobotę. A żeby was jeszcze bardziej zachęcić do wpisów, dodam, że do każdej przesyłki dołączę jeszcze jedną książkę - klasykę literatury dla dzieci w nowym przekładzie, do tego pięknie wydaną w twardej oprawie i z ilustracjami! Zapraszam!

49 komentarzy:

cyrysia pisze...

Zgłaszam się.
krysia2304@buziaczek.pl
Pozdrawiam.

skrzatka pisze...

Zapisuję się ochoczo!

Musta pisze...

Cudnie :) To byłby wspaniały prezent dla dzieciaczka :)

elima pisze...

Świetne! Ja też się zgłaszam ;)

chaga pisze...

Skoro to taki biały kruk, to staję w kolejeczce :)

summer21 pisze...

I ja dołączę do oczekujących:)
summer21@interia.pl

sardegna pisze...

Zgłaszam się
sardegna@poczta.onet.eu

JUKA pisze...

Po takim opisie nie pozostaje mi nic innego jak stanąć w kolejce :D Serdeczności przesyłam!

Nutinka pisze...

Zgłaszam się. Zainteresowałaś mnie. :)

Piuma (Asia) pisze...

Zgłaszam się:)

Piotrek pisze...

A spróbuje i ja, nuż się uda :)

Edyta pisze...

Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie ?

serdeczności
Edyta

ROMA pisze...

Z wdzięcznością przygarnę każdą lekturę dla wnuczka, staje w ogonku i liczę na kilka łutów szczęścia w losowaniu.

Bluejanet pisze...

zglaszam sie :D

Melania pisze...

Chętnie przygarnę książeczki dla moich dzieci.
melak@onet.eu
Pozdrawiam.

Alegria pisze...

Również staje w kolejce :)

Kardamonowa pisze...

Ja się zapisuję z myślą o pewnej przedszkolaczce ;)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się ja i moi synkowie. Jeden z nich co prawda dopiero za kilka dni ujrzy światło dzienne ale z pewnością zgłosiłby się gdyby łapkami z mojego brzucha do klawiatury sięgał. ;)

,,Znam wszystkich w tym mieście... pisze...

Zapisuję się :) Pozdrawiam
aggaton@gmail.com

Inviernita pisze...

Ustawiam się w kolejce
agnzimka@wp.pl

Dorfi pisze...

Też się zgłaszam :)

aeljot pisze...

Grzecznie staje w kolejce :)

Mariola pisze...

Ustawiam się w kolejce Mariola

Weronika pisze...

oczywiście ja też, wraz z córką:)
wiki03@gmail.com

Rybiooka pisze...

Ustawiam się w kolejce

doplos2 pisze...

Chętnie przygarnę tę książeczkę dla moich dwóch przedszkolaczków:)Asia
doplos2@op.pl

Kropelka pisze...

Dopisuje sie!Coreczka na pewno by sie ucieszyla z nowej ksiazki :-)
Pozdrawiam:-)

Elenoir pisze...

I ja się zgłaszam:).

Czytelniczka pisze...

Zgłaszam się:)

Alina pisze...

Ja bardzo, bardzo chcę!

Missy pisze...

Witam stanę sobie cichutko w kolejce może się poszczęści i będzie prezent dla chrześniaka.Pozdrawiam;-)

KarolinaCh pisze...

ja też kcem! :)

Ryan pisze...

Zgłaszam się.
dziku40@vp.pl
Pozdrawiam :)

Bewix - Bea pisze...

...staję do ogonka

nayanka pisze...

I ja się zgłaszam :)

barbaratoja pisze...

Poproszę o książeczkę, dla mojej imienniczki;-0

Olajda pisze...

witam, i zapisuje sie wraz z moimi dzieciaczkami - Antosiem i Bianca :)

Anna Derri pisze...

Zgłaszam się. :)

Maleństwo pisze...

Zgłaszam się :-))
mbmarobas@gmail.com

May pisze...

Zgłaszam się ;3

klaudia4167@op.pl

poczytajka pisze...

Zgłaszam się :)

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

Ja również się zapisuję. Moje dziecko uwielbia czytać, na pewno będzie zachwycony, jeśli uda mi się wygrać:) pozdrawiam

Emi pisze...

Zgłaszam się :)

222shift pisze...

i ja się zgłaszam

raeszka pisze...

I ja przyłączę się do zabawy :).

PannaP pisze...

zgłaszam się

Izzi pisze...

Ależ mi narobiłaś ochoty :))) Do tego w tę sobotę są moje urodziny, czas leci... To do losowania i szczęśliwości życzę :)Pozdrawiam Izzi

Unknown pisze...

Nie mam dzieci, ale... lubię literaturę, także dziecięcą. Właśnie dopiero co słuchałam audiobooka "Kubuś Puchatek" Milne'a, w znakomitej, przezabawnej interpretacji Janusza Gajosa. Rodzina pukała się palcem w czoło... A takie lektury odświeżają wyobraźnię. Ślubuję wobec Losu, że jeśli coś wyLOSuję, to się podzielę z dziećmi znajomych...

Dizzy pisze...

Zgłaszam się dla swojego przyszłego chrześniaka, który niedługo się urodzi! ;3